26 Aralık 2011 Pazartesi

İyi Günde-Kötü Günde...

Aşk buymuş aslında :
Ne zaman bu sevgiden vazgeçecek olsam; beni buna iten sebepleri sorgulamakmış, gözlerimin içine baktıkça, ne kadar mutlu olduğunu söylemekmiş, benim mutluluğum için kendisi istemese bile sana kedi almakmış:), seni 1 saniye bile görebilmek için yağmurun altında ıslanmakmış, doktor kontrollerinde bile her zaman elimi sımsıkı tutmakmış, canım absürdük bir şey çektiğinde onu bulmaya çalışmakmış, ağlama krizlerimde başımı okşamakmış, terden sırtı sırılsıklam olsa da arbasını kullanmam için bana vermekmiş:), bana yemek yapmakmış, hasta olduğumda yanımdan hiç ayrılmadan ateşimi ölçmekmiş, yaptığım her şeye anlam yüklememekmiş, heyecanın hiç kaybolmamasıymış, benimle saatlerce hiç söylenmeden mağazalarda gezmekmiş, bana saygı duymakmış, tercihlerimden dolayı beni yargılamamakmış,bana EVLENME TEKLİFİ etmekmiş.......

Benim canımın içindeki güzelliği kelimelerle bile anlatamam bu kadar kısa değil çünkü.....
Canım sevgilim....

Aşk karşısındakini olduğu gibi kabul etmekmiş: İyi günde- kötü günde.......

4 yorum:

  1. paylaşmak

    bir anı bazen de bir günü,
    bir lokmayı bazen de bir yemeği,
    bir anlık gülüşü bazen de mutluluğu,
    bir ömrü bazen de gözlerinde sonsuzluğu.

    YanıtlaSil
  2. canımm sevgilimmm.............

    YanıtlaSil
  3. AY havada aşk kokusu var;) sizi romantik aşıklar siziii

    YanıtlaSil
  4. canım o benimm pinokummm...:)) lütfen sende eşinle romantizm yaşar mısın:)))))))))))
    :P

    YanıtlaSil