12 Aralık 2011 Pazartesi

Ben Böyleyim..

Kimi duyarlı insan (buna bende dahil),  insanlara kendimizi yanlış bir şekilde tanıtmamak için bir taraflarımızı yırtmışızdır..Aman yanlış anlamasın, aman şöyle olmasın...Aman yoksa benim hakkımda ne derler? Zaten o insanlar kendi küçük dünyalarında sizi olması gereken yere koymuşlardır.

Evin önüne normal karşı cinsten bir arkadaşınızla ya da sevgilinizle bile gelemezsiniz..Komşular ne DER!!! Aykırı dini görüşünüz hakkında konuşamazsınız yargılanırsınız, erkek arkadaşınızla aslında birlikte yaşamanın daha güzel olacağı fikrini söylersiniz kötü kadın-evlilik düşmanı kadın olursunuz, saçınızı farklı boyarsanız ya da kestirirsiniz tipe bak olur,olumlu düşünmeye çalışırsınız Polyana olursunuz..

Sürekli toplumda kabul görme iç güdüsüyle yaşamaya çalışırsınız ama aslında kendinizi ne kadar bastırdığınız farkına bile varmazsınız..Farklı bir benlik olursunuz..Çünkü hep dışlanmaktan korkarsınız..

Halbuki siz de BÖYLESİNİZ..Siz insanları nasıl kabul ediyorsanız; onlarda sizi kabul etmek zorunda, kabul etmiyorlar mı ..Bırakın Gitsinler...Çünkü onlara ihtiyacınız yok..Sizi olduğu gibi kabullenen, sizin kendinizi mutlu ettiğiniz insanların yanında olmaya yani DOSTLARINIZA ihtiyacınız var..

Kabul edilmek yada etmek değil benim derdim...Sadece şu güzel dünyanın tadını çıkarmak...Bırakın beni, çünkü BEN BÖYLEYİM..

7 yorum:

  1. keşke herkes kendi benliğinin farkında olarak hareket etse.. keşke karşı tarafı yargılarken kendi öz benliğini de bu kadar rahatça eleştirebilse. sanırım buna erişilebildiğinde başlıyor asıl olgunluk dönemi..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok doğru söylemişsin Merve..
    Hem olgunluk dönemleri hemde erdemli olmaları başlıyor aslında....
    Ama başkalarını eleştirmek varken, kimse iç dünyasında yolculuğa çıkmıyor malesef...

    YanıtlaSil
  3. Takılmamalı küçük şeylere.Ne kadar inkar edilsede her insan öncelikle kendini düşünü bu hayatta..önce kendş mutluluğum sonra etrafımdaki bireyler..sinirini bozan şeylere takılıp kalmamalı,hep aynı şeyleride düşünerek kendini mutsuz etmemeli..Tabi kendini düşünürkende kızdığı bir durumda etrafa zarar vermemeli..Bence kimse seni tutamaz.sen onlara takılıp kalma..

    YanıtlaSil
  4. Hayatı kimi zaman yüzeysel yaşamak çok daha zevkli..Kimse kimse tutmamalı zaten...aynı görüşte olmayanlar, karşı tarafı kendi fikirlerine tutsak etmemeli..herkes istediği gibi yaşamalı bu hayatı..ayrıntılara boğulmadan..

    YanıtlaSil
  5. Kara kedim gelmiş beyaz küreyi almış kurabiyeyi yemeye çabalıyormuş. Gençler rolax. Takmayın kafanıza. Anın tadını çıkarın. Böyle demişti bir düşünürümüz unutmayın. Anın tadını çıkarıyorummmmm, daha nelerrrrrrr neeelerrrrrrr

    YanıtlaSil
  6. burcum sana krishnamurti diyorum!
    an cok önemli.
    yaşadığımız anılara da boğulmamalı, bilgi (yaşanan şeyleri, öğrenilen şeylere bağlı kalarak yaşamak) tutsak kılar. işte o tutsaklık andan uzaklaşştırır ve hep bilgiye daha once yaşananlara bağlı kalınarak yaşanır.
    face yourself cok onemli. zihni özgürleştirmek gerekir.
    öperim çok burcumu
    bi de özledim

    YanıtlaSil
  7. her saniyenin kıymetini bilmek lazımm:)bendee çok öperimm senıı güzel dostumm:))
    evet ya adamı sevdim bir kaç kitabını alacağım zaten:))

    YanıtlaSil